با نمرات و نقد‌های WATCH DOGS 2 همراه باشید (متا 86)
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
9:3
سه شنبه 25 آبان 1395

با نمرات و نقد‌های WATCH DOGS 2 همراه باشید (متا 86)

عنوان Watch Dogs یکی از مهم‌ترین IP‌های خلق شده در نسل هشتم است که در سال 2014 شاهد انتشار اولین نسخه آن بودیم و این نسخه در قیاس با انتظارات گیمر‌ها عملکرد ضعیف‌تری داشت.

امسال شرکت Ubisoft از نسخه دوم این بازی پرده‌برداری کرد؛ تم و پس زمینه‌ جدید بازی و البته تغییر شهر بازی از مهم‌ترین تغییرات Watch Dogs 2 در قیاس با نسخه پیشین است.

در همین رابطه از شما دعوت می‌کنیم اولین نقد‌ها و نمرات Watch Dogs را مطالعه کنید، نقد‌هایی که نشان می‌دهد با یک بازی قابل قبول و خوب طرف هستیم:

NZGamer: 97

Watch Dogs 2 از مراحلی عمیق، شخصیت‌هایی متنوع و جهانی بزرگ و سرگرم‌کننده تشکیل شده است. این بازی تا الان احتمالا بهترین تجربه من در سال 2016 بوده است.

God is a Geek: 90

مراحل Watch Dogs 2 بسیار متنوع و جذاب است و از سوی دیگر بازی دارای شخصیت‌های جالبی است که لحظاتی زیبا و بزرگ را خلق می‌کنند. اگر شما به دنبال یک بازی جهان‌باز پرزرق و برق با پس‌زمینه‌ای منحصربفرد هستید این بازی برای شما ساخته شده است!

IBTimes UK: 90

Forbes: 90

جهان بازی پرچنب و جوش و پرجزئیات است و از لحاظ حس و تم حاکم نیز مثبت و خوشبینانه‌تر از جهان‌های عمدتا منفی است که در این ژانر شاهدش هستیم. شخصیت‌های بازی نیز بیشتر شبیه یک سری هکر مسخره هستند که در نهایت باعث سرگرم شدن شما می‌شوند. گیم‌پلی بازی نیز در قیاس با نسخه قبل بهبود پیدا کرده و در نهایت Watch Dogs 2 یک تجربه سرگرم‌کننده است.

The Jimquisition: 90

مهمترین نکته مثبت Watch Dogs 2 حس شوخ‌طبعی و طنز حاکم بر جهان آن است، شما هیچ نیازی ندارید یک داستان مسخره قتل یک خانواده در شهرهای هوشمند را دنبال کنید (کنایه به نسخه اول) و Watch Dogs 2 همانطوری است که باید باشد.

Digitally Downloaded: 90

TheSixthAxis: 90

IGN Italia: 87

Stevivor: 85

Watch Dogs 2 چیزی است که نسخه اول باید می‌بود و نشان دهنده توانایی یوبی‌سافت در پاسخ‌دادن به انتقادات و بازخورد‌های طرفداران است.

Metro GameCentral: 80

این بازی یک اثر منسجم و بسیار بهتر نسبت به نسخه اول است و می‌تواند یک جانشین مناسب برای GTA V باشد.

Post Arcade (National Post): 80

Attack of the Fanboy: 80

شخصیت اصلی بازی و همراهان او بسیار خوب و جذاب هستند و سیستم هک بازی قوی‌تر از همیشه شده است. با وجود نکات مثبت فراوان اینکه داستان و اهمیت آن در Watch Dogs 2 فراموش شده بسیار ناراحت‌کننده است، با این وجود برای کسانی که به دنبال یک اثر جهان‌باز با مکانیک‌های هک فوق‌العاده هستند، بدون شک WD2 آن‌ها را ناامید نمی‌کند.

Eurogamer Italy: 80

SpazioGames: 75

WD2 داستان و فضایی بسیار متفاوت از داستان جدی WD1 را روایت می‌کند که در کنار آن برخی اضافات نیز دارد که تنها در صورتی که با سلیقه شما جور در بیایند قابل تحمل هستند. این بازی عناصر خوبی دارد که می‌تواند شما را چندین ساعت سرگرم کند اما قادر به تاثیرگذاری بر روی احساسات شما به مانند WD1 نیست.

IGN: 65 (نمره موقت و نقد اولیه)

اینکه WD2 چنین عرضه ناقص و پرایرادی دارد، شرم‌اور است. ایکاش می‌توانستم آنرا بیشتر به شما توصیه کنم اما واقعا نمی‌توانم ... در حال حاضر به بازی 6.5 می‌دهم به عنوان یک تجربه "اوکی" و قابل قبول می‌دانم در این شرایط و با این نواقص مردم تمایلی به خرید این بازی را داشته باشند اما تا بررسی نهایی‌ام که هفته آینده منتشر می‌شود امیدوارم بتوانم نمره‌ بالاتری به بازی بدهم.

با نمرات و نقد‌های WATCH DOGS 2 همراه باشید (متا 86)

 

منبع: pardisgame



تعداد بازدید از این مطلب: 151
aks35
بازدید : 151
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر